niedziela, 30 września 2012

...

Wiecie co? Mam pewien dylemat, a mianowicie chodzi o wasze komentarze. Jest ich zbyt jak dla mnie mało. I z tego powodu mam dylemat, czy powrócić do pisania tego opowiadania, czy w ogóle zrezygnować z niego. Wszystko zależy od was. Muszę wiedzieć na 100 %, że wam podoba się moje opowiadanie i mam dalej pisać. Dlatego ubzdurałam sobie, iż napiszę następną notkę kiedy pod tym postem pojawi się minimum 10 komentarzy. Wiem to Szantaż, ale ja muszę wiedzieć. Z góry przepraszam.

11 komentarzy:

  1. Doskonale Cię rozumiem. c: Ludzie chcą czytać, wchodzą na bloga, czytają, a zero reakcji. Może ja też czasami nie dodawałam tu komentarzy więc nie jestem lepsza ale ok będę grzeczna i to się zmieni tylko dlatego, że kocham Twoje opowiadanie. Pisz dalej . ^-^

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej piszesz super. Codziennie sprawdzam czy jest nowy rozdział (to moja rutyna). Rozumiem Cię ale proszę pisz dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej zgadzam się z anonimowy piszesz super i Proszę PISZ DALEJ :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej zgadzam się ze wszystkimi którzy tu pisali i wiem co czujesz, ale nie martw się bo ostatnio jest chyba plaga gryzących klawiatur i ludzie zaczeli się ich bać, więc może dlatego nie piszą komentarzy ;].
    Proszę pisz dalej:)

    Ps. Mnie jeszcze nie ugryzła a ciebie??

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej nie poddawaj się pisz dale nie lubie się rozpisywać mam nadzieje że wybaczysz PISZ DALEJ

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisz dalej, to że nie ma komentarzy, to nie znaczy że nikt nie czyta. Mi często po prostu nie chcę się komentować.

    OdpowiedzUsuń
  7. no właśnie ja czytam kilka blogów ale i tak twój jest najlepszy ale często mi się nie chce komentować

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubie twojego bloga. Prosze cie nie przerywaj ! :3 /$aky/

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę pisz dalej. Ja czytam tego bloga na komórce, i dlatego nie dodaję komentarzy. Jak próbowałem to nie dało się. Nie będę tłumaczył dlaczego bo zbyt długo by to trwało.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam sie z Anonimowy, mam tak samo. Prosze nie przerywaj!

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój blog jest super!!!! ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń