sobota, 12 października 2013

Sorry....

Muszę was poinformować, że za miesiąc - dokładnie 12 listopada 2013 roku - zdecydowałam usunąć ten blog. Ponieważ od dłuższego czasu zmagam się z ogromną niechęcią do tego bloga. Po prostu już mnie znudził. Teraz chcę wyłącznie poświęcić czas temu blog-owie: http://kwiatnamietnosci.blogspot.com/. Jeżeli ktoś mnie znienawidzi to zrozumiem to, ale również oczekuję zrozumienia od was.

I zapraszam na moje drugie opowiadanie pojawił się Prolog i Rozdział 1, a 26 październik pojawi się Rozdział 2.

Chciałam również nadmienić, że historia Chess tak naprawdę zakończyła się na księdze pierwszej. Drugą pisałam już nie z taką samą pasją, co pierwszą. Dlatego zakończyłam w takim momencie i ten ostatni rozdział możecie uznać za koniczący historię pół wampira - pół wilkołaka Chess.

Dziękuję, że byliście ze mną na tym blogu i mam nadzieję, iż będziecie nadal ze mną, ale teraz na innym opowiadaniu, które zaczynam pisać w całkiem innym stylu.

Serdecznie Pozdrawiam

Autorka Jazzlyn

2 komentarze:

  1. NIEEEEEE!!!! :(

    Szkoda, bardzoooooooo szkodaaaaaa!!!!

    Rozumiem, nie masz czasu...

    :(

    Szkoda

    OdpowiedzUsuń
  2. nie zostawiam was. zapraszam na mojego drugiego bloga

    OdpowiedzUsuń