sobota, 27 kwietnia 2013

Witam



Ostatnio pojawiło się wiele próśb o to, ażebym powiadamiała was o nowych rozdziałach. W związku z tym,
chciałam was poinformować, że powiadamianie was o nowym rozdziale nie będzie możliwe, ponieważ ja nie mam na to zbyt dużo czasu. Ledwo co zdążę zamieścić nową notkę i coraz częściej zdarza mi się, że wstawię ją po miesiącu czasu. Co jest kategoryczne z mojej strony. Muszę walczyć z pewnymi trudnościami w życiu, ale pamiętam o was. Staram się jak mogę, aby napisać ten kolejny rozdział. Może nie każdy zauważył, ale emocje jakie wkładam w rozmyślenia głównej bohaterki pochodzą prosto z mojego serca. Więc proszę was o wsparcie.

ZAPRASZAM NA ROZDZIAŁ 16 KSIĘGI DRUGIEJ. 

Pozdrawiam

Ps. Prośba...
Niech każdy z was podpisze się pod tą notką. Chciałabym wiedzieć ile mam wiernych czytelników.

3 komentarze:

  1. Czytam twój każdy rozdział, choć prawie nigdy nie dodaje komentarzy. Bardzo podoba mi się twój blog. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem z tobą od 7 rozdziału pierwszej księgi. NIe zawsze dodaje komentarze i ostatnio zmieniłam nick z $aky na vacuum. Ale pamiętaj, cały czas jestem z tobą ;)

    vacuum.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej czekam z niecierpliwością na każdy twój nowy rozdział a kiedy jest zawsze z wielką radością i przyjemnością go czytam :) mam nadzieję że nadal będziesz tak wspaniale pisać, a jeśli już nie chcesz to po prostu tylko dokończ tego bloga i tyle, wcześniej czytałam jeszcze kilka blogów ale nigdy one nie miały dokończenia, autorki po prostu nie dodawały notatek, bez żadnej informacji o końcu. Życzę ci dużo dużo weny i kolejnych świetnych rozdziałów. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń