środa, 7 maja 2014

Nie wiem czy jeszcze ktoś tu zagląda, ale i tak muszę zapowiedzieć, że nowy rozdział pojawi się do końca tego tygodnia. Jak również zapowiadam, iż w następnym odcinku zacznie się wreszcie coś konkretnego dziać. Muszę się wam do czegoś przyznać długo zbierałam w sobie siły, aby odnaleźć chociaż odrobinę w sobie weny, aby zacząć pierwsze zdanie kolejnego rozdziału. I są efekty, którymi się podzielę. To jest ta radosna nowina.

Jednak jest małe, ALE...
Pewnego rodzaju nie pewności z mojej strony.
A mianowicie chyba na to wygląda , że będę co miesiąc zamieszczać nowy rozdział. Powód chcę, aby:
1. Były dłuższe rozdziały, a ja na to potrzebuję czasu.
2. Chcę ta historię zakończyć dobrym trzecim tomem.

Także mam nadzieję, że zrozumiecie mnie i będzie dalej mnie wspierać.
Przesyłam gorące buziaczki. I do zobaczenia. ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz